Morgontur

Första träningen på närmare två veckor fick bli en mjukstart runt en av sjöarna. 3.47 km morgonjogg landade jag på. Skönt! Nu blir det stretch, dusch, frulle.

20110517-064014.jpg

Posted on 17 maj, 2011, in Jogga, Träning. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Får inget äta förens till helgen! =)

    Hur är det med dig?

    Gilla

  2. Får inget äta förens till helgen! =)

    Hur är det med dig?🙂

    Gilla

  3. SV: Tusen tack Andreas! 🙂

    Med mig är det okej , sambon åkte på jobb i dag så nu är man ensamen utan värmen och kärleken från honom i 14 dagar😦 Men förutom det är det kanon!

    Trodde nästan att du slutat blogga ett tag , men tur du är tillbaka!

    Gilla

  4. Men joo, han kom ju trea. Nästa år får jag väl vara med och vinna allt =) Är du bra på att köra eller dansa? heeh

    Gilla

  5. Bra jobbat!

    Jag har Vårruset nästa vecka, det blir nog inte mycket till rusning men nu har jag nya skor i alla fall.

    Gilla

  6. När går du upp på morgonen egentligen? och när går du och lägger dig om kvällarna?

    C-uppsatsen är jag så trött på nu så jag skiter snart i den. Jag och den jag skriver med har ifrågasatt vår granskares omdömen vilket har gjort att ännu en ska läsa uppsatsen och bedöma betyget. Vi kommer hur som helst att bli godkända på den men vi vill mer. Vi ska ha ett möte med vår granskare på fredag där han ska förklara vad det konkret är han vill att vi ska ändra på innan vi kan lämna över den till nästa granskare. Omständligt, tidskrävande och tröttsamt.

    Gilla

Kommentera

