Tänkvärt!

Posted on 24 maj, 2011, in Humor, Hund, Wulffmorgenthaler. Bookmark the permalink. 9 kommentarer.

  1. Hahahahah, klockrent!

    Gilla

  2. Nu finns en recension av hela Lady GaGa skivan på bloggen! =)
    Kika in vettja? 😉

    Gilla

  3. Haha, underbart! =)

    Sv: Vedhögen är inte helt klar än, men snart är i alla fall allt uppsågat 🙂

    I övrigt så är det full fart här hemma, men tyvärr så tvingades jag ta bort en av mina hundar igår.

    Hur lever livet själv?

    Gilla

  4. HAHAH =)

    Ja, det är fan inte det lättaste. Inte om man är mig^^)

    Gilla

  5. SV: Ja, det är synd om min lilla tös…

    Dom sa att det var lyckat och att allt kommer bli jätte bra.. Hon kommer bli helt återställd sägs det..

    Gilla

  6. SV: Äsch ,jag klarar mig .. Ska handla i morgon igen! Har skrivit ner allt jag behöver 🙂

    Gilla

  7. Ja den varelsen Lady GaGa är fantastisk..
    Helt sjukt hur man kan göra så bra musik! =)

    Haft en bra onsdag?

    Gilla

  8. Sv: Tack så mycket!

    Gilla

  9. Haha, den var bra. 🙂

    Ja, det är verkligen kul att sakta men säkert få det fint omkring sig.
    Jag blir lätt lite ivrig och vill att allt ska vara klart NU, helst igår. 😛
    Det tillåter dock inte ekonomin, så det får helt enkelt planteras en grej då och då.
    Jag känner mig rätt säker på att jag, när trädgården väl är klar, kommer bli supernöjd!

    Gilla

Kommentera

