Ytterligare en valp till världen!

Blir tvungen till att göra en rättelse : ) det blev inte tre valpar utan dom blev fyra. En liten hane kom på efterkälken. Så nu är Nova stolt mor till fyra härliga taxvalpar, två tikar och två hanar.

20110611-113124.jpg
Grattis gumman! Finaste mamman är du.

Posted on 11 juni, 2011, in Hjo, Sjöstadens kennel, Tax, Valpar. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Det är väl häftigt med nya små liv! Spelar ingen roll om det är djur eller människor. Vår grannes häst har helt nyligen fått föl och även om jag inte är det minsta intresserad av hästar, så är det spännande att iaktta den här lilla.

    Gilla

  2. SV: Tack! Klart att flickorna ska ha del av solsängarna med, de fyrbenta tror dom äger allt man kommer hem med.

    Åh, valpar, jag blir frälst.. skulle lätt vilja ha en chihuahua till .

    Hur är det med er?

    Gilla

  3. Åh, sicka små tassar! Lovely.

    Gilla

  4. Jag blir alltid lätt salig när jag ser smått, djur eller bäbisar, och ger ofta ifrån mig ett ”åååh…” Det är inget undantag nu: Ååååhhhh…!

    Gilla

Kommentera

