Aktivering

Vågar påstå att jag är ensam…

20110619-050733.jpg

20110619-050745.jpg
…ute och traskar, i detta nu, runt sjöarna. Var ute en liten kortis med Mille, som helst av allt bara ville in igen och gräva in sig under filtarna. Så nu passar jag på att ta en timmes rask promenad runt lötsjön och råstasjön. Husse måste aktiveras han med och tänka på hälsan. Som skrivet, ensam är man, inte en människa har jag mött än så länge, kan det bero på att det regnar tro? Därmot stog dessa två mitt i min väg och fräste…

20110619-051313.jpg
Stå där å fräsa, då får man räkna med att bli plåtade : )

Posted on 19 juni, 2011, in Promenad, Regn, Träning. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. haha nje de e inte så farligt än haha🙂 men tänkte i förebyggande syfte haha

    Gilla

  2. Du ger dig ut i det här vädret… Jag har tänkt att det ska vara dagens mål, men plötsligt känns det mindre angeläget….

    Gilla

  3. Dem fåglarna vill man icke bråka med!

    Sv: Jag köpte holken på coolstuff.se🙂

    Gilla

  4. Snygging kan du vara själv! =)

    Gilla

Kommentera

