Kakmonstret anföll mig!

Dessutom tvingade han mig att baka, fy va elakt! Hur visste han att jag är svag för kärleksmums med blandströssel på?

20110619-075755.jpg
Nåja, ska snart smaka på den…ska bara låta den kallna lite till så glasyren stelnar ordentligt.

Posted on 19 juni, 2011, in Baka. Bookmark the permalink. 7 kommentarer.

  1. Underbart goda =)

    Ja du jag har haft det så kul.. och underbart!🙂
    Hihi.
    Du måste gå dit!

    Gilla

  2. Det kan jag ju inte skriva här?😉
    Haha nej men Twister var superkul, blå tåget, lustiga huset, vilda musen, jetline, popexpressen.. allt var ju kul..
    Kram

    Gilla

  3. Åh du…. kärleksmums!!!

    Det hade vi en hel plåt med oss i bilen till Göteborg och snippsnappsnut, så var all kärleksmums slut!

    Dotter säger att det är dubbel mängd glasyr som gäller…🙂

    Gilla

  4. Yeah.
    DEn nya träbanan var supernice!
    Är du nöjd med din helg annars då? =D

    Gilla

  5. haha stackars dig🙂 men fan va gott🙂

    Gilla

  6. Sv: Oh ja, sambon är fanstastiskt nöjd över att ha funnet en sådan skönhet, i alla lägen!

    ahha, dom där såg mycket godare ut, nog för att fitness bullen var galet god , men kakor slår ju allt.

    Gilla

  7. De där hör till mina favoriter! Jag tror att jag vet vad jag ska baka när det är dags för bak nästa gång.🙂

    Gilla

Kommentera

