Så sant så…

Håller helt och hållet med ”rubriken”…

20110623-071407.jpg
Äntligen en reklam som inte ljuger😉

Posted on 23 juni, 2011, in Mat, Reklam, Tax. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Min mamma hade en släthårig tax under några år och det var en ovanligt trevlig vovve så jag är benägen att håla med reklamen!

    Gilla

  2. Det kan jag säga här ifrån Hjo .Har dåde arbetande hundar och kennel.Det är det bästa tax fodret ,För våra arbetande taxar. Både för kropp och päls.

    Gilla

  3. Nu har jag äntligen uppdaterat och lovar att skärpa mig på den fronten. Ja er tax verkar vara väldigt speciell och grymt cool!

    Nu är det bara en vecka kvar och sen kommer Mattias hem, det känns väl skönt? Du får se till att vara aktiv hela tiden så du inte tänker på att han är borta🙂 Sen får du väl bjuda in Handén om det blir alldeles för jobbigt på andra fronter😉

    Gilla

  4. Här blev det minsann inget sommarlov utan jag slutade på fredagen, flyttade på lördagen, vilade på söndagen och började jobba på måndagen, och sedan dess har det rullat på. Men har semester tis-fre nästa vecka då jag drar till peace and love🙂

    Gilla

Kommentera

