Midsommarhälsning

Vill passa på att önska er alla en riktigt skön midsommar! Har redan hälsat till alla på FB, men slänger givetvis ut en hälsning här också ; ) Mina planer är såå simpla. Jag hade ju totalt glömt bort den här midsommaren (kom på det i onsdags) och därför även inte planerat in något…vilket känns lite skumt. Men det kanske bara bevisar att man haft fullt upp med annat och kanske behöver en långhelg att ”slappna av på”, vad vet jag.

Några ska ut i skärgården, några ska ut till landet, några stannar hemma med stor fest och vissa drar ut på ängarna för att grilla och plocka 7 sorters blommor. Vad ni än hittar på önskar jag er en riktigt trevlig midsommarafton, hoppas vädrets makter håller i sig så ni alla firare slipper regn. Och för guds skull, fira lugnt så att inget oönskat händer.

Största kramen till er alla! Här bjuder jag på lite skönsång.

Posted on 24 juni, 2011, in Midsommar. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Tack detsamma!

    Gilla

Kommentera

