übermysigt

Kan någon, snälla, se till att jag återföds som Ernst Kirchsteiger!? Skulle vara så himla mysigt…
”Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting.”
http://www.ernstkirchsteiger.com/
Vill också bli så helyllemysig och pysslig!

I vä’ntan på det ska hända får jag nöja mig med hans sommarprogram!
http://www.tv4.se/1.2176869

Posted on 30 juni, 2011, in Mys, Sommar, TV, Värme. Bookmark the permalink. 7 kommentarer.

  1. ja de behöver man ha ibland, här e de redan skitväder hela himlen e kolsvart🙂

    Gilla

  2. ja man kan ju hoppas fast de ska tyvärr va dåligt väder hela helgen här😦

    Gilla

  3. Jag såg sommar med Ernst, med ena brorsan🙂
    Så begaistrade vi blev.
    Men jag känner mig lite som han =)
    Lever ju för dagen.

    Du kan få koden om du är riktigt snäll Andreas?😉

    Gilla

  4. Koden är 29 först, sedan 42, sedan får du vrida själv i vilken ordning du tror dem fungerar.

    Haha kött? Vad för kött? =P

    Gilla

  5. Ha ha ha.
    Ernst!

    Gilla

  6. Jaaa!!! Vi hejar på Ernst, du och jag!🙂

    Gilla

  7. hehe han är värsta mysfabrorn ja🙂

    Gilla

Kommentera

