Skyll inte på mig…

Posted on 1 juli, 2011, in Äktenskap, Gay, Homosexualitet. Bookmark the permalink. 8 kommentarer.

  1. Ja, det uppstod komplikationer när vi skulle haft vår andra intervju, så vi ska boka in en tid för nästa. =)

    Visst är hon bra.

    Du vill inte ha barn? =)
    Eller det kanske räcker med Mille?🙂

    Gilla

  2. Ja jag hoppas på denna chansen nu =)

    Ja det är därför pride är så fel, satsa på homosexuella som kan åka ut och informera i skolor och på gymnasium varje termin/läsår?, om hur det är att vara homosexull eller så..
    Inte bara prideveckor eller så, dit kommer ju inte alla?
    Bättre att några kan åka land och rike runt och informera och det behöver inte vara rfsl folk, har hört så mycket skit om dem!😦

    Gilla

  3. hahaha klockrent

    Gilla

  4. Såna som dig och mig?
    Eller vilka vanliga homos, bi och trans som helst..
    Ja jag skyller inte på hela RFSL, men hört mycket om dem i de högre leden.. dem säger så mycket och ska vara så fina och duktiga.. men känner några som ”råkat” ut för dem.
    Ja du förstår säkert..

    Tycker regeringen kan satsa på sådant också, men flera av partierna som sitter nu är ju i grund och botten emot homosexualitet så tyvärr..

    Gilla

  5. Hahaha!
    Tja, hur man kan ha något emot homosexualitet har jag väldigt svårt att förstå.
    Jag är i alla fall glad över att sådana åsikter inte existerar bland de personer jag kallar mina vänner.

    Förresten, ett nytt blogginlägg kommer snart.😉

    Gilla

  6. japps, de e så de e tänkt🙂 kan nog bli kul, ska till tennisveckan i båstad och kampanja

    Gilla

  7. Det finns folk till att ha åsikter om det mesta!🙂

    Sv. Jag gjorde en variant på detta på zucchinin:

    Grillad marinerad zucchini (4-6 portioner)

    3-4 små zucchinis, skurna på längden i ca 5 mm tjocka skivor
    2 msk olivolja
    knappt 1/2 dl rödvinsvinäger
    1 liten knippe färsk rosmarin, finhackad
    3 vitlöksklyftor, finhackade
    1 liten röd chili, finhackad
    salt, peppar

    Hetta upp grillpannan.
    Gör i ordning marinaden, häll olja, rosmarin, vinäger, vitlök, chili, salt & peppar i ett kärl och rör om.
    Grilla zucchiniskivorna, några åt gången tills de får snygga ränder. Lägg skivorna i marinaden, blanda om och ställ sedan rätten i kylen för användning vid behov. Rätten håller sig i kylen ett par dagar och den är jättegod till grillat kött.

    Gilla

  8. – Hahahaha så kul!

    Gilla

Kommentera

