Dilemma!

Vilken av dessa ska jag välja?

20110702-084311.jpg
Till kvällens film som är…

20110702-084343.jpg
Älskar ”varningstexten”; Don’t see it alone. Vilket är precis det jag ska göra! : ) Eller vill du komma över och göra mig sällis?

Posted on 2 juli, 2011, in Dachshund, Dvärgtax, DVD, Film, Mille, Njuta. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Aldrig i livet!!!! Jag törs inte se sådana filmer vare sig ensam eller i sällskap!!! Jag blev tom skrämd av ”Den gamle deckarräven”, en urusel tysk deckarserie på 80-talet (eller om det var på 70.talet…)!

    Glassen kan jag däremot dela på!🙂

    Gilla

  2. Så är man tillbaka igen! =)

    Gilla

  3. Den tyckte jag inte var bra😛

    Men skulle vilja se 2:an bara för att😛

    Gilla

  4. Vi får hoppas på det bästa🙂

    Gilla

  5. Nästan lite grymt att utsätta hundstackarn för dessa svåra livsval.

    Gilla

  6. Var den läskig? Har inte vågat se den än. Vill våga se ensam, men måste ta mig i kragen först! ^^

    Gilla

Kommentera

