Mitt rätta jag…

Mitt rätta jag kommer fram när man minst anar det. Denna gång kom det fram över lite tapas. Gott var det, trots att servicen var riktigt jäkla skitdålig på Calliente.
20110705-091946.jpg

Posted on 5 juli, 2011, in Afterwork, Lycka, Mat, Tapas. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Det är märkligt – det är alltid så svårt att dölja sitt rätta jag..!😛

    Sv: Ja, omaka är dem – men ändå vänner🙂

    Gilla

  2. Haha, stoppa in din tunga snygging?!😉

    Nej jag fick dem bara.
    Vet inte om dem är äkta.
    Dem sprang och sålde blandannat solglasögon på standen nere i Kreta.🙂

    Gilla

  3. haha ja de kan ju va spännande att injesera lite chips i blodet haha

    Gilla

  4. SV: Tack så mycket!
    Ja dom små princessorna har det riktigt bra.

    söt bild, allt klär en skönhet.

    Gilla

  5. Vilken härlig bild.🙂
    Så trist när det är dålig service alltså! Det förstör ju en hel del.
    Vad var det som gjorde servicen dålig på det stället?

    Jag hade visst missat en kommentar från dig såg jag nyss, frågan om hur många getter vi ska ha.
    Vi har tänkt ha två eller tre. Åtminstone från början, sedan får vi väl se om vi utökar flocken med någon.

    Gilla

Kommentera

