Egen business

Inte helt fel att driva eget och om det då går bra kunna ta ut en rejäl långledighet! Men tyvärr, så har man ju inte den lyckan… Ägaren här satte upp lappen för snart två veckor sedan, inte alls avis : )

20110707-062132.jpg

Posted on 7 juli, 2011, in Arbete, Lycka, Semester. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Ja tycker alla som jobbar både få ta ledigt och då menar jag ledigt, inte jobba någonting alls på sin semester! =)

    Jag simmade jättelugnt!

    Allt bra ikväll?🙂

    Gilla

  2. Hehe, badade inte så mycket.🙂

    Nej ingen vinst på lotten, men fick ju en god glass utöver den🙂
    Mycket choklad och det gillar jag😀

    Det låter fantastiskt mys!
    Vill med..
    Har ni med varmt inomhus?

    Gilla

  3. Den ägaren har det ”rätt” bra, ja.😀

    Svar: Jo, mygg är en av få nackdelar när det gäller lantlivet.
    Till skillnad från min kille vars bett sällan syns, brukar jag ofta få stora böldliknande saker som kan klia närapå en vecka.
    Nåja, det är väl en bagatell och det är det värt för att bo så här.🙂

    Gud vad trist med den dåliga servicen, så där får det inte gå till inom serviceyrket!
    Ok då om man inte går runt och skrattar varenda dag, men man måste ju i alla fall åtminstone bete sig som folk.
    Sådant där gör mig irriterad…och jag kommer att tänka på en liknande sak som hände mig för ett antal år sedan.
    Den gången slutade det med att vi inte fick någon mat över huvud taget. Snacka om förbannad man vart!😛

    Gilla

Kommentera

