Morgonstund

En kopp kaffe, kort promenad med Mille. Sedan ut i spåret på fastande mage. Tog milen (10.11 km) idag, blandade jogg och powerwalk. Varmt och rätt tungt men nu med facit i hand riktigt skönt efter dusch och frukost. Skulle städat idag, men kände att hälsan var lite viktigare.

Mitt i passet så fick jag ett livstecken från min älskade Mattias. Det gjorde att jag kom av mig och tappade focusen för en stund. Jisses vad jag saknar dig! Kom hem älskling ; )

20110709-122845.jpg

Posted on 9 juli, 2011, in Jogga, Kärleken, Powerwalk, Träning. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Han kommer snart. HÅLL UT!

    Gilla

  2. Sv: Haha , okej, du vinner,jag vill nog helst inte se dig lackkläning och pumps !;)

    Surfplattan är en Motorola XOOM, dom hade inte Ipad eller Ipad 2 inne någostans där vi kollade, men vi är mer än nöjda med våra.

    Gilla

Kommentera

