Dagens måsten:

Nä…det finns faktiskt inga måsten…men gärna saker som borde göras. Med tanke på att det duggar tätt emellanåt så blir det ju inga längre vistelser ute och så då kan man ju alltid passa på att avverka den roliga listan….trumvirvel…tadaaaaa!  : )

– Tömma sopsorteringarna

– Tvätta

– Städa

– Fixa luncher till veckan som kommer

– Preparera Mille med fästingmedel

– Pappersjobb

– Så ska jag hinna träna lite också

 

Så…någom som är avis på allt det roliga som ska göras idag?
Tänkte väl det…

Posted on 10 juli, 2011, in Lunch, Mille, Städa, Träning, Tvätt. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Apropå ”måste” … jag testar då och då att byta ut alla mina ”måste” mot ”vill” … det kan bli rätt intressant!
    T.ex: Jag måste tvätta i dag … Jag vill tvätta idag (för annars har jag inga rena kläder i morgon … och det vill jag ju gärna).
    Det blir oftast mycket klarare för en, varför man faktiskt gör saker och ting. Testa får du se!

    Gilla

  2. Sv:Vi hade en fantastisk dag. I Mullsjö, synd bara vi ej kunde få sov plats och vara där till på lördag ….

    nu får du minsann visa bilden🙂

    Gilla

Kommentera

