Sushilunch

20110716-041614.jpg
Sitter så fint efter en dag fylld med hemmafix, hundvård, lyfta hantlar i 30 minuter. Jag är nöjd och även jag får smaka på lyckan…magen likaså : )

Posted on 16 juli, 2011, in Lunch, Lycka, Muskler, Städa, Styrketräning, Sushi, Tvätt. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Helt OK sushikombo.

    Jag äter INTE sashimi och undviker helst noriarken…

    Ovanstående effekt av sushiätning i Japan…😮

    Gilla

  2. Man ska inte äta RÅ mat!😉
    Inte bra för kroppen..

    Ja jag gillar allt som har med naturdokumentärer att göra och när jag fick den gratis, tack liksom =)

    Haft en fin dag annars?🙂

    Gilla

  3. Sv: Yes jag jobbar i dag med.
    Jobbar 6 kvällar i rad och har jobbat sen i torsdags , är ledig igen på onsdag !

    Gilla

Kommentera

