Filmtipset

Jag gillar inte BARA skräckfilmer, några tror säkert det, gillar annat också : ) En dokumentär kanske? De är inte helt fel det heller ibland. Som filmen nedan t.ex, en fantastisk film om livet under ytan i det stora blå. Wow, vilka miljöer och djur, otroligt härligt musiksatt och jag vill bara dyka ner i haven igen! Köp DVD:n för 59:- på närmaste Buylando!

20110802-080618.jpg

Posted on 2 augusti, 2011, in DVD, Dyka, Film. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Det kan vara så mäktigt att få inblick i undervattensvärlden!
    Tack för tipset, även om jag skulle tro att jag blir ännu mer dykarsugen än jag redan är, efter att ha sett den där.🙂

    Gilla

  2. Jag gillar inte vad dem gör med hajfenorna och så bara släpper dem ner hajarna i havet igen?😦

    Hehe att visa en mage är väl inget nytt?
    Åk ner på en badstrand, så ser du flera stycken? ;D

    Gilla

  3. Jag gillar verkligen att läsa din blogg och gör det regelbundet. Vi köpte samma film på semestern men har inte sett den än, kul att du rekommenderade den. Ska se den till helgen.

    Gilla

Kommentera

