Dagsformen

Jo…den var la sådär om jag ska vara ärlig. Bestämde mig ju för att ta en promenad in till jobbet på morgonkvisten och det var jobbigare än jag räknade med. I med två espresso och sedan bar det iväg…

20110808-071831.jpg
Efter en dag i det stillasittandes tecken beslöt jag mig att ta en rask promenad hem också, något jag lär få ångra bittert imorgon vad det lutar åt. Känns redan jätteskönt i benen ; ) Nåväl, passade på att ta en annan väg mot slutet för att inte dö av tristess…

20110808-072005.jpg
Vad gör man inte för att bli fin ; )

Posted on 8 augusti, 2011, in Hälsa, Powerwalk, Promenad. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

