quality time

Å nu ska jag slappna av lite nu när jag inte behöver vaka längre. Kanske inte behövde vaka innan, men det är svårt att låta bli att kolla andning och hjärtfrekvensen när ens trogne vän fortfarande sover 5 timmer efter att narkosen ”avbrutits”. Men nu när jag vet att han ”mår bra” ska jag ha lite egentid (synd bara att jag inte har min älskade Mattias på hemmaplan…jag saknar dig så).

20110901-231524.jpg
DVD:n är igång… Det får bli en kväll med Mma Ramotswe och hennes härliga detektivarbete. Älskar filmer som har samma charm som böckerna, det är inte ofta det inträffart…men så är det vad det gäller ”Damernas detektivarbete”. Blir t.om. så sugen på att åka till Botswana. Skulle nog bli en härlig upplevelse…drömma går ju..hmpf ; )

Posted on 1 september, 2011, in Ego. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Vart har du mannen då?

    Det låter som vettiga planer det🙂

    Jag ska till stan en sväng imorgon, annars inga direkta planer, ta de lugnt.
    Kanske händer något på impuls? Vem vet…=)

    Gilla

  2. Jag har missat de där böckerna helt och att de filmats visste jag inte heller. Undrar om de kan vara något för mig…? Nesbö som ”alla! prisat, första boken var då rakt ingen hit på min lista…

    Gilla

  3. Att han vill lämna dig ensam sådär? =)

    Ja den är mycket fin!🙂

    Gilla

Kommentera

