Äntligen framme

Då var man äntligen på plats. Vilken tid allt tagit. Var tidigt ute på Frankfurts flygplats, lika bra att gardera sig om flyget skulle bli inställt igen, så kanske man kunde snabbare upptäcka det och få biljetten ombokad. Jag kan inte ens beskriva vilken missär som rådde på flygplatsen efter gårdagens stopp i flygtrafiken. Det låg folk utslagna överallt.

Planet mot Orlando lyfte, om än en timme för sent. Men skönt att äntligen vara på väg igen. Flygturen gick bra, men man är ju inte helt fit for fight efter 10 timmars flygande.

Landade gjorde vi också, jajjemänsan, men vi fick ju inte kliva av planet. Det var för mycket folk i ”customs”-området, så alla fick snällt sitta på planet och vänta runt 40 minuter… Så roligt…not

Passkontrollen klarade jag galant. Nästa troliga händelse var bagaget. Någon annan tog mitt bagage och tänkte dra i äg med väskan. Personen tyckte våra väskor var så lika…vilket dom inte var…för jag hade mitt gul/blåa band runt väskan.

Taxi i ilfart till hotellet och snabbdusch för att sedan rusa vidare till ett annat hotell där alla kollegorna satt och kikade middag. Så nu är jag på plats i sängen och dags att sova nu. Imorgon blir det kongress för hela slanten! Jippie : )

20111023-004059.jpg

Natti natti er alla!

Posted on 23 oktober, 2011, in AAO, Resa. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hur är det idag då?=)
    Kram

    Gilla

  2. Aj, vilket elände.😛 Skönt att det löste sig i alla fall, och hoppas nu resten av resan går som planerat, så du får njuta ordentligt!

    Gilla

Kommentera

