Borta bra, men hemma bäst

Så lyder det gamla talesättet och jag kan inget göra än att hålla med. Det har varit en härlig resa, men ändå skönt att vara tillbaka på hemmaplan. Ska försöka mig på en bra summering med lite bilder… Kommer säkert något framåt dagen/kvällen.

Hösten har verkligen slagit sina armar runt vårt avlånga land. Vist kommer jag sakna värmen och ”t-shirt vädret”, men det är ändå något mysigt med vår färggranna höst. Levande ljus, filmer, chai-te, varma kläder och frisk luft, Det är bara till att njuta och mysa.

Just det ja, ni har väl inte glömt ställa om klockan? En timme tillbaka är det som gäller nu, nu när det råder vintertid.

Posted on 30 oktober, 2011, in Höst, Mys, Resa. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Att ställa tillbaka klockan gjorde att jag och min kollega fick jobba 1 timma längre.. Och det kändes vill jag lova.. tiden gick så segt !

    Gilla

  2. Sv: Tusen tack!

    Ja absolut .. bara hoppas jagjobbar den natten!

    Gilla

Kommentera

