Gräsänklingen.

Så har man pussat på mannen, för sista gången på tre veckor. Nu drar han iväg till USA för att jobba igen. Jag är inte speciellt avis med tanke på det pressade schemat de har.

Gräsänkling hemma med hunden i höstmörkret. Får se vad jag fyller tomrummet med. Mille lär väl se till att jag ”alltid” har något att göra.

Önskar dig nu en bra resa, hoppas inga problem uppstår längs vägen. Ses om några veckor. Puss
Up, up and away!

Posted on 4 november, 2011, in Arbete, Kärleken, Mattias, Resa, USA. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Svar: Helt rätt, att ge sitt/sina husdjur riktigt bra foder tycker jag är viktigt.
    Mina kissar brukar få foder från Royal Canin som ska vara ett väldigt bra märke.
    Nyss upptäckte jag att de säljer ett foder specialtillverkat för siameser som man kan beställa, så det tänker jag köpa i fortsättningen.
    Som sagt, bara det bästa.🙂

    Jobbigt att säga hej då till älsklingen? Eller blir det så att man vänjer sig lite grann efter ett tag?

    Gilla

Kommentera

