Finn formen…

Så var det där med träningen då. På senare tid har den ju hunnits med alls : ( Men som jag skrivit tidigare hoppas jag på en nytändning nu när jag ska börja på ACTIC. Gymet ligger ju på kort gångavstånd från hemmet, inte inne i stan som Friskis & Svettis gör. Så nu kan jag enkelt gå och träna efter att jag hämtat Mille på hunddagis. Så det bådar gott för att jag ska komma igång igen.

Dagens runda runt sjöarna blev en ganska svettig promenad. Smarta jag bestämde mig för att röra på fläsket och ta en rask promenad…tyvärr tog jag på mig tjocka vinterjackan också…mindre lyckat. Men det blev en promenad i alla fall, tur det.

20111106-192851.jpg

Det är nu det gäller, att finna formen. Typ…

Posted on 6 november, 2011, in Hälsa, Promenad, Träning. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Typ…

    Det är väl ungefär detsamma som jag säker om formfinnandet…😉

    Gilla

  2. Sv: Den är för hand! Skummar mjölken med en enkel mjölkskummare!

    Gilla

Kommentera

