Jakten på bättre hälsa

20111107-224717.jpg
Tack sa jag och klev in innanför portarna. Det var med ett leende och raska steg som jag tog mig till nya gymet. Nu har jag kört Friskis och Svettis i ett par år. Behöver en rejäl nytändning i träningen då den varit så frånvarande senaste halvåret. Så för att råda bot på det sade jag upp mitt gymkort på Friskis och tog mig till ACTIC som ligger ca. 7 minuter promenad hemifrån. Perfekt läge! Nu hinner jag åka hem, hämta hunden på hunddagis och träna…utan att klockan blir allt för mycket. Smart drag att byta till ett gym närmare hemmet.

Så dagens introduktion på ACTIC resulterade ett program att börja med och sedan får det bli en uppföljning efter ett tag. Det här känns så bra! Hoppas bara den känslan håller i sig : )

Jakten på bättre hälsa har precis startat.

Posted on 7 november, 2011, in ACTIC, Hälsa, Träning. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

