Mys i sänghalmen

Önskar alla en riktigt god natt. Har krupit ner i sängen och ska snart till i släcka lampan. Mille har redan slocknat mellan mina ben, som bilden bevisar… Synd att ni inte kan höra hans söta ”snarkande” också. Lilla vovven då : )

20111108-225830.jpg

Posted on 8 november, 2011, in Dvärgtax, Mille, Sova. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Har testat den litet på underbara media markt, men inte alltför mycket, vill ha kvar känslan över att den är helt ny och obeprövad =)
    Men måste ju packa upp den när jag får den och se så att den är hel och allt är med i förpackningen.
    Sen ska den slås in till jul =D
    Allt bra med dig?

    Gilla

  2. 22 februari :))) på Hemmakväll där vi brukar hyra

    Gilla

  3. Klart, men är väl ingen blåst brunett heller😉

    Det låter superskönt hörredu🙂
    Vad hittar du på i ditt drömrike då?

    Jag mår bara fint, ska väl släcka ned jag med snart.

    Tack detsamma sov så gott killen!
    Nattikram

    Gilla

  4. Sv: Tack!

    Hur mötet går i dag kommer du troligen kunna läsa redan ikväll, om jag får tillfälle att uppdatera.

    Kram

    Gilla

  5. Litet svårt för dig att vända på dig på natten om han ligger kvar…!🙂

    Gilla

  6. Sv: Haha, håller med dig, men uppenbart ligger det nog något i det eftersom jag fått höra det ett par gånger denna veckan ..😛

    Gilla

Kommentera

