Första riktiga passet.

Sådär, då är alla papper klara och medlemsavgiften betald och nu kan man börja träna. Lite segt i början är det allt…

20111110-203840.jpg
Men efter en liten stund kommande igång…jisses så gött det var!

Dom har en våg i omklädningsrummet. Kunde inte låta bli att ställa mig på den. Mindre roliga siffror, har förlorat en hel del, men det bli nog bättring på snart. Muskelmassan kanske hittar tillbaka till sin ägare snart : )

20111110-204410.jpg

Min plan som jag hade tänkt ut (hämta hunden på dagis först, ta en promenad med honom, och direkt efter promenaden dra och träna) funkade perfekt. Jag var klar innan 20.00. Helt acceptabelt och det känns som om man ändå har lite kväll kvar å njuta av! Gilla gilla!

Vilken premiär, hoppas på lite lätt träningsvärk imorgon ; )

Posted on 10 november, 2011, in ACTIC, Gym, Hälsa, Styrketräning. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Vad duktig du är! Men jag känner inte riktigt igen övningen på bilden …

    Gilla

  2. Härliga känsla att få komma igång igen!
    De där tappade muskelkilona hittar nog tillbaka inom kort.🙂
    Hur många är det det rör sig om?

    Gilla

Kommentera

