Snygging

Hittade en snygging på Hemköp när jag svängde in där efter träningen… Ville följa med mig hem, inte kan jag väl tacka nej till något sådant? Usch, är ju så svag för dom… Så jag köpte den, orkidén i glaskrukan, när jag insåg att den skulle passa perfekt här hemma : )

20111110-205557.jpg

Posted on 10 november, 2011, in Orkidér. Bookmark the permalink. 9 kommentarer.

  1. Jätte läcker🙂

    Gilla

  2. Ser jag ett ljus över bordet?

    Gilla

  3. Tål orkideér att stå så där? =P
    Måste inte dem stå i fönstret?

    Japp det är moccarutor/kärleksmums/vårrutor😛

    Han tackar!

    Gilla

  4. Haha… jag är halvt död nu, och för att inte snacka om i morse😛 …ska packa klart🙂 För det gör jag i alla fall idag😛 så jag kommer i väg direkt efter jobbet till Malmö och slipper åka hem innan jag ska ta tåget🙂

    Gilla

  5. Jo det tänkte vi med på att ha🙂
    Men hade bara lakritsströssel och cocos är grymt gott det med🙂

    Några planer inför den stundande helgen? =)

    Gilla

  6. Sv: Så fin!

    Nej inget besked ännu!
    Men i dag ska jag få beskedet, det har lovats och mina kollegor har även dom tryckt på att tjänsterna ska tillsättas och att det är även en oro för dom att gå i ovishet och veta om personalen som jobbar nu blir kvar eller om det ska vara ett nytt orosmoment.

    Men jag får se.. Antingen blir jag omplacerad och får en överlåtelsetjänst och får stanna här där jag är nu, annars får jag gå tillbaka och må skit på det gamla jobbet.

    Gilla

  7. Hej! Vilken fin blogg… ^^ Jätte fin Orkidén, jag har så svårt för såna eftersom jag tar kål på allt som lever =). Hoppas du får en bra dag ! =)

    Gilla

Kommentera

