Abolin ger er ett uppdrag. Hjälp mig!

Man kan ju inte rå för det, men ibland händer det, att bloggtorkan slår tilll. Att motivationen tryter, att man får tunghäfta och inte kommer på något att skriva. Det känns som man bara upprepar saker och aldrig kommmer med något nytt.

Det kändes som en frisk fläkt att börja skriva lite om min nytändning för träningen och hälsa. Den som som har haft ögonen på skaft har även lagt märke till ett nytt tema, ”En bild”. Hur den kommer utvecklas eller får vara kvar är det ingen som vet någonting om. Men i övrigt känns det like skralt med nytänk. Känns som om jag mest skriver om samma saker.

Så min fråga till er lyder:
Vad villl ni läsa om här och vad har ni för förväntningar av abolin.se?
Är det något som saknas?
Är det bra som det är?
Ska jag ändra på något?

Snälla, jag ber er, ge mig lite feedback!
Skriv en kommentar till detta inlägg, eller gärna flera, vädra era åsikter. Jag vill bolla tips, tankar och idéer med er läsare. Så det är helgens uppdrag åt er och helgens ”mål” för min egen del, att helt enkelt inspirera och bli inspirerad.

Posted on 19 november, 2011, in Blogga. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Personligen gillar jag läsa om vardagshändelser… mat, film och vad som händer och sker🙂
    Inte alltid lätt att skriva om man inte känner sig upplagd, jag skriver min blogg i dagboksform… men film, musik, tips och mat som extra krydda🙂
    Kram på dig och trevlig helg!

    Gilla

  2. Sv: Har inte jobbat natt, utan börjar jobba 06,30 när jag jobbar dagpass på helgen

    Gilla

  3. Dagliga händelser och massor av fina bilder på Mille =O)

    Gilla

  4. Jag tycker att din blogg är så läsvärd för att den är så trevlig och god i tonen, du känns som en person man skulle vilja känna och ha som vän. Så med andra ord gillar jag att läsa om Mille (favoriten!), ditt vardagsliv, bra saker som händer. Du skriver ju inte om ditt jobb och det låter sig ju inte göras förstås, men kanske finns det sådant som inte har med patienter eller medarbetare att göra. Inför jul kan man ju alltid berätta om vad man gör för att få sig den helgen man vil ha.🙂

    Gilla

  5. Jag har skrivit det förut, men jag skriver det igen – jag tycker att du driver en mycket läsvärd blogg.
    En stor bidragande orsak till att jag tycker det är att den verkar skrivas av en himla trevlig och jordnära kille.
    Jag fortsätter gärna läsa om dina vardagliga bestyr, och bilder på Mille gillas alltid.🙂
    Sedan vet du nog att jag inte alls tackar nej till fler inlägg som rör ett av mina största intressen (träning och hälsa).😉

    Gilla

Kommentera

