Lattehussen

En jättefin höstdag, solen skiner och värmer gott. Lattehussen är på morgonpromenad med sin lille fyrfotade kamrat. Det gäller att passa på och njuta så länge det går.

20111119-103658.jpg
Kaffet i högsta hugg.

20111119-103729.jpg
Bus i hundrasthården.

Kan det vara så att lattehussen är lattemorsans nya konkurrent?

Posted on 19 november, 2011, in Njuta, Promenad. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Inte behöver lattemorsan och lattehussen vara konkurrenter inte. Vi kan nog leva i samförstånd haha

    sv. Provade Focus-varianten igår och försökte å mitt yttersta att inte känna något (tankens kraft du vet) men jag tyckte ändå att jag anade en lite ökad skärpa. Väldigt kort men ändå.
    Det var nog koffeinet i tuggummit. Fast det är bara 10 mg i ett tuggummi vilket är en fjärdedel av innehållet i en espresso, så jag vet inte….

    Gilla

  2. sv. Haha ingen fara, bara det inte blir någon vana😉
    Beuty-tugget ger väl ännu mindre effekt då skulle jag kunna tänka mig. ”Det innehåller B-vitaminer och selen för starkare hår och naglar, samt betakaroten som bidrar till sund och elastisk hud”.
    Vilka mängder tugummi måste man inte tugga i sig då för att bli snyggare. Kanske hjälper bättre att täcka ansiktet med tuggummit då….

    Gilla

  3. Vad härtligt det ser ut😀
    Skönt med promenad.

    Det är väl bara att bestämmma sig om julen, men jaa det är ju över en månad kvar?🙂

    Gilla

Kommentera

