Å där small det till!

Så var veckans första (kanske enda) pass i gymet avklarat. Hade massa energi att ge utlopp för. Så hej vad det gick., ökade vikterna på alla övningar, samt att jag la till två helt nya övningar också. Kan väl säga att jag var i någon sorts toppform : )

Men säg den lycka som varar? Det var frid och fröjd, ända tills jag satt i bastun… Hej vad det sjöng till i nacken! Högt och ljudligt small det till och ilningen/muskeldragningen spred sig en bit ner mellan skuldrorna och ner på ryggraden. Så, vi får väl se, det känns ju inte helt ok om jag säger så. Grabbarna i bastun vart ju i alla fall djupt imponerade av ljudet. Känns ju fett bra, att kunna impa på de stora grabbarna, på nå’t sätt ; )

Nåja, som tur är finns TeamFysiq i samma lokaler som ACTIC, ledig tid som kan passa för mig är först på torsdag. Så det var inte så mycket att orda om, den tog jag.  Tur att jag älskar att gå till naprapaten, det känns så jäkla bra när dom vrider på en så att kotorna hoppar rätt och det krasar till i nacke och rygg. Känslan som infinner sig efter en behandling, att man kan röra på sig fritt och inte har ont är fantastiskt.

Helst skulle jag vilja gå till Tomas på Ryggakuten, som brukar behandla mig, men han har ju alltid så fullt upp och man måste boka tid en månad i förväg : (

Vilken jävla smäll som dynamit-Harry skulle sagt!

Posted on 21 november, 2011, in ACTIC, Naprapat, Styrketräning, Träning. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Visst är det sådär äckligt härligt att bli omhändertagen av en naprapat!

    Hoppas att det inte blir allförjobbigt tills du har din tid.

    Gilla

  2. Nääääää!!!!

    Inga smällar!! Inget krashande!!!

    Inte från skelettet i alla fall….

    Gilla

  3. Det där lät inte alls så trevligt, då får vi hålla tummarna för att det snart är torsdag.

    Gilla

  4. Usch och fy så läskigt det låter..
    Tur att man inte tränar så hårt då? 😉
    Och tur att du kunde imponera på de stora grabbarna?^^
    Även om det gjorde så ont.. 😦

    Gilla

Kommentera

