En stor eloge!

Ett stort tack till Sjöstadens Kennel i Hjo, som genom ett enkelt sms, har söttat Hundstallets verksamhet som jag skrev om i ett tidigare inlägg!

Nu hoppas jag att fler kennlar och andra personer, som bryr sig, följer Sjöstadens kennel och ger ett bidrag. Ni som bidrar, hör gärna av er till mig så ska jag se till att får ära och berömmelse i form av ett inlägg här på min blogg! Se det som en snorbillig reklamplats, enbart 100 kronor kostar det! Eller se det som en tidig julklapp tilll de fyrfotade vännerna!

Hos Hundstallet får hundarna tillbaka sina liv och sin livsglädje!  

Posted on 23 november, 2011, in Hundstallet, Sjöstadens kennel. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hej.
    Hoppas att detta tar snurr nu
    Ge en hundralapp till några som behöver hjälp,
    våra 4 benta.
    Lycka till bror
    Vi på sjöstadenskennel

    Gilla

Kommentera

