Nä…nu orkas inget mer.

Nu passar jag på att önska alla läsare, FB-vänner och twittrare en riktigt god natt. Mille har redan däckat under ett gäng kuddar i soffan. Han ligger där och gnyr till då och då, han jagar säkert i sömnen. På sista kvällspromenaden jagade vi kaniner…det är nog dom som han äntligen fått tag på…synd bara att det är en dröm.

20111123-222739.jpg
Jag har helt slut på orken och ska kasta mig i sängen. Sov gott!

Posted on 23 november, 2011, in Dvärgtax, Mille, Sova, Trött. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Fina lilla hunden❤

    Klart du måste unna dig en muminmugg eller fler🙂

    Sov gott!!🙂

    Gilla

  2. God natt god natt!

    sv. Vi har inte bott länge i USA. Det var 2 omgångar med ca 1 år emellan, under det året for maken dit och var borta 10-14 dagar per månad….
    Första omgången åkte vi i början på april 09 och kom hem igen i slutet på augusti. Andra omgången åkte vi ett par veckor efter sonens födelse (vi lyckades snabba på skatteverket med namnprocessen och beställde sedan pass och biljetter i princip samtidigt) och då var vi bara borta i lite över en månad.

    Gilla

  3. Sv: Jag trodde inte heller den skulle vara god, men den var riktigt god faktiskt.

    Hur det gått med den jobbrelaterade frågan , jo jag fick förlängt tjänstledighet året ut.
    Så nu ska jag väl snart börja om och jaga chefen igen för att få ett besked innan alla chefer etc går på julledighet där kring julen.

    Gilla

  4. Ja han drömmer nog om att han jagar de där kaninerna. Så söt han är där han ligger. Fast husse är också söt🙂

    Sv: Ja det blir garanterat glitter och glamour. Ja man kan inte vara med i alla organisationer man tycker bra om. Pengarna räcker inte till. var med i WWF när jag var liten. Toppen att du är med i dessa. Heder åt dig.

    Gilla

Kommentera

