Tack Johannah – varsågod Hundstallet!

Detta inlägg skrivs först och främst för att tacka Johannah, som genom att skicka ett sms har varit med och skänkt pengar till Hundstallets verksamhet. Jag kan med största säkerhet säga att din gåva kommer att glädja flera hundar!
Ett stort tack för att du bidrar till en fantastisk verksamhet!

 


Jag vet att det finns fler som har råd och därmed kan hjälpa till genom att skänka ett bidrag! Hur du går till väga ser du på bilden ovan.

Hundstallet drivs av en ideell förening som heter Svenska Hundskyddsföreningen. Svenska Hundskyddsföreningen startade 1908. Under våra drygt 100 år har de tagit hand om tiotusentals hundar och hjälpt dem att hitta ”hem”. Föreningen har inga generella bidrag från samhället utan de är beroende av donationer och bidrag från allmänhet och näringsliv. Hundstallet tar emot hundar 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan året om.

Gör nå’t vettigt! Skänk en gåva via sms och hjälp Hundstallet att hjälpa fler hundar. Deras arbete är ovärderligt för våra fyrfotade vänner som antingen blivit omhändertagna pga vanvård eller av annan anledning, blivit lämnade ute för att dö eller på annat sätt blivit räddade till Hundstallet. Självklart är vi medlemmar i föreningen, det kan du också bli här!

Än en gång, ett stort tack Johannah och grattis hundstallet för ytterliggare en slant till eran verksamhet!

Posted on 27 november, 2011, in Hundstallet. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Men oj, vad trevligt att få ett inlägg tillägnat sig.😀

    Jag kände att det inte fanns så mycket att tveka om, djur är ju något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, och jag kommer absolut bidra med den hjälp jag kan till föreningar för djur fler gånger!

    Gilla

  2. Hurra.
    Jag är också på.

    Gilla

Kommentera

