Uppföljningen + BodyPump

Dagens träningspass var inte ett renodlat träningspass. Första timmen gick åt till att med instruktörs hjälp bekanta mig med nya maskiner i gymet, få nya tips och lite nytt tänk. Kändes bra, nu ska jag utforma till två program som jag kan köra varannan gång med.

Efter den timmen blev det några övningar i gymet. I ett svagt ögonblick lovade jag en bekant, Jocke, som leder bl.a. BodyPump, att jag ska komma på hans pass på måndag. Så då blir det BodyPump-premiär för min del, spännande… Men som tur är behöver jag nog inte känna mig helt bakom flötet, för då är det premiär då för BodyPump – 80, den senaste utgåvan från Les Milles som ska köras i ett par månader. Så dom flesta kommer vara ”ovana” på måndag, vilket bara är bra för min del : )

Är det någon av läsarna som vet hur länge dom kör en utgåva?

Posted on 29 november, 2011, in ACTIC, BodyPump, Styrketräning. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Låter spännande, min förbenade rygg och jag kommer inte överens jag vill träna men inte den :S får väl se om jag kan tugga i mig så mycket piller så jag kan ut och gå i alla fall :P… nu börjar kärringen bli rastlös här!
    Kram på dig och lycka till med träningsprogrammet🙂

    Gilla

  2. Äsch duger väl bra med hemmaträning?😉
    Hihi.

    Jadu, sånt som jag redan kan.
    Skriva CV och Personligt Brev osv.
    Men idag var det bara ett individuellt samtal.
    Ska bara gå dit till januari, om jag kommer in på min sökta utbildning😛

    Gilla

  3. Jaha😉
    Jaa det beror ju på hur man ser det?
    Egentid för mig, skulle inte spenderas på gymmet😛
    Haha.
    Finns så mycket roligare saker att göra på ens sk egentid^^

    Som jag tidigare nämnt, så är det en omvårdnadsutbildning🙂

    Gilla

  4. självklart🙂 om ni bodde här i stan hade ja kommit🙂

    Gilla

Kommentera

