Min kropp älskar mig!

Så var det gjort och jag känner mig levande. Visserligen vart det lite ”mjukt” idag för min egen del, kan ju inte ta i för kung och fosterland när jag inte ens vet hur passet är. Men nu, så har jag kört premiären för BodyPump. Jätteskönt pass lär det bli och nu när jag vet hur variant 80 är uppbyggd så kan jag öka vikterna på vissa moment nästa gång!

Tack Jocke och de två härliga töserna som tillsammans bildade en skön ledartrio på scen. Releasen av BodyPump 80 till ära var trion extra uppklädda i härliga 80-tals träningskläder. Gult och rosa, KORTA shorts på alla tre. Fan att jag inte hade mobilen med så jag kunde visa er hur snygga dom var!

Min kropp måste bara älska mig nu, styrketräningen har kommit igång rejält och lite BodyPump på det. Eller var det jag som älskar min kropp? Hmmm…

Och så snöar det ute nu….hurra : )

Posted on 5 december, 2011, in ACTIC, BodyPump. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hahaha… snöar på din blogg med🙂

    Gilla

  2. Jag har kört bodypump en gång, shit vad jobbigt jag hade det!😛
    Men snacka om bra träning att varva den vanliga styrketräningen med.

    Gilla

Kommentera

