Bästa lunchen!

Narkosen bjöd på jultallrik till lunchen. Tack för att ni bjöd våra munnar på en smakrik upplevelse.

20111208-130556.jpg

20111208-131030.jpg

Posted on 8 december, 2011, in Jobb, Jul, Lunch. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Men åh så gott!!

    Tack snälla för att du kör lite pepp inne hos mig🙂 Behövs!!

    Kram

    Gilla

  2. Rolig bild på dig =D

    Jag tänker inte använda halsduk till denna jackan, men till andra jackor jag har😉
    Tycker inte om halsdukar riktigt😛

    Hur är det annars med dig?=)

    Gilla

  3. Mmmm nu blev jag ännu mer hungrig…. Inget snacks har man hemma heller….

    Gilla

  4. Jamen jag diggade bilden =D

    Härligt att du är i harmoni då.

    Jag mår bara fint🙂
    Kan komma att bli snöoväder i natt, så jag ser med förtjusning fram emot, att vakna upp och den gråa trista asfalten är helt vit =D

    Händer till helgen?🙂

    Gilla

  5. Vilken härlig bild!

    Jag håller med, botox i medicinsksyfte,men inte för att fylla ut rynkor .. ( inte än i vart fall )😉

    Gilla

  6. Nu blev jag hungrig!

    Fin du är jobbklädd!🙂

    Gilla

Kommentera

