Orkar inte mer…

Men det är inte så farligt som det låter, är bara helt slut i kropp och knopp. Har varit rätt trött och seg hela dagen, så det tog var faktiskt med nöd och näppe som jag tog mig till kvällens BodyPump. Höll på att banga ur där ett tag, men så tog jag mig i kragen och körde på. Riktigt skönt med en total genomkörare av kroppen. Behöver dock gå några flera gånger och öva tekniken. Det är ju en enorm skillnad från att köra fritt i gymet, där man ska träna med TUNGA vikter med färre repetitioner. I pumpen så är det många mer rep. och därmed lättare vikter och helt annan teknik. Men det blir nog bra det här ; )

Nu är jag och Mille ute på sista kvällspromenaden. Han gillar verkligen när det är snö under fötterna; han hoppar runt spårar som galning.

20111219-214408.jpg
Hoppas nu inte det blir till slask i morgon, för då kommer han inte vilja gå en meter!!! Vatten under tassarna gillar vi inte, så det så.

Posted on 19 december, 2011, in ACTIC, BodyPump, Dvärgtax, Mille, Promenad, Styrketräning, Trött. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Smart hund det där🙂
    Inte så smart husse som tränar fast han är helt slut tycker jag nog…. man KAN faktiskt hoppa över träningen när kroppen säger ifrån och ta en vilodag extra ibland🙂
    (Säger hon som har vilodag varje dag….)

    Gilla

  2. Ha! Jag trodde det var Mille som var slutkörd men så var det ju ”bara” du”!!!😉

    Body Pump har jag inte testat, låter som något som bäddar för träningsvärk..?

    Gilla

  3. När man är sådär himla trött så man knappt tror man ska orka träna, då brukar det för mig ofta kännas extra bra efteråt – att man faktiskt lyckades ta sig i kragen och genomföra passet trots allt.

    Vad sött med den lilla jackan.🙂

    Gilla

Kommentera

