God Jul till er alla

Vill passa på att önska mina nära och kära, familjemedlemmar, vänner & bekanta, kollegor och förstås er läsare här på bloggen en riktigt God Jul. Hoppas ni alla får en fin helg och att ni varit snälla så att tomten kommer med en klapp eller två.

Räkna med att det blir lite tunnare med inläggen här under ett par dagar, men sen blir det full rulle igen.
En stor kram från Mig, Mattias och en blöt puss från Mille!

God Jul!

Posted on 23 december, 2011, in Jul. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. God Jul andreas =)
    Antar att det är du som är tomten i år, då du inte kommer vara inloggad mycket här i jul?😉
    Hoppas du har med dig många hårda och mjuka klappar🙂
    Kram

    Gilla

  2. God Jul till er oxså🙂 ska försöka ta de lite lugnt🙂

    Gilla

  3. Sv: Skrattar .. ja visst har hon!

    Önskar dig och de dina en fantastisk jul med.
    Joho, självklart ska jag jobba nu när sambon äntligen är hemma denna julen med, jobbade förra julen med! Fast denna julen jobbar jag nätter hela helgen , vi har fått fixat så att det går i hop på jobbet, jag skulle ha haft sovande jour hela helgen, men p.g.a en längre sjukskrivning ska jag jobba vaken natt och komma in lite tidigare på julafton , så jag jobbar 17,45-07,50 vaken! Gosch, jag kommer verkligen få dricka kaffe.!

    Stor kram från mig, en stjärtgosse till en annan!🙂

    Gilla

  4. God Jul Andreas,Mattihas och Mille.
    Önskar Mikael och Annelie. och alla hundar från
    Sjöstadenskennel.
    Vi ses till nyår.

    Gilla

  5. Tack söta du.🙂 Jag önskar dig och din familj en underbar jul! *Stor kram*

    Gilla

Kommentera

