Årets julklapp

Årets julklapp som jag och Mattias investerat i består av badkaret kalmar, som beräknas komma hem den 2:a januari. Snyggt är det också, kommer passa perfekt i badrummet. Massa fina badkar hittar ni hos http://www.sveabad.se och riktigt bra priser!

20111224-174053.jpg
Längtar tills karet ska komma, då man kan slänga i massa badbomber & badskum som kommer att inhandlas på LUSH.

20111224-174840.jpg

Posted on 24 december, 2011, in Jul, Present. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag vill ha ett badkar :)))))
    Men det får inte plats i vårt lilla badrum :S Tyvärr.
    Finns inget härligare än att bada!
    God Jul på dig! ♥
    Kram Maya

    Gilla

  2. VÄLDIGT snyggt!

    Men är det inte litet sarkofag över den?😉

    Hoppas ni har en god och skön fortsättning på julandet.

    Gilla

  3. Snyggt! Jag får tyvärr inte plats med badkar i mitt badrum.
    Tur sådana gånger att jag numera har två hem.😉
    Det blir allt att skaffa ett och ta till Micke framöver.

    Gilla

Kommentera

