Äntligen är det dags!!!

Äntligen är det dags för årets:

Nä, tro inte att jag är så urbota korkad att jag tänker åka in och trängas bland alla galna ”shopping-gamar”, det finns inte på min världskarta. Som tur är har jag inget som jag MÅSTE handla, och det enda lilla jag kan täkas hålla ögonen öppna på kommer jag kolla på nätet. Dom flesta butikerna har mellandagsrea i deras webshoppar också. Jag lovar och svär att där finns ingen trängsel, lågt blosocker, folk som sliter i alla dom ser…även i de saker som jag redan håller i, skrikande barn och skitjobbig ”köp-så-mycket -du-kan-musik”.

Länge leve nätshopping!

Ska du ut i mellandagsrean och vad har du för överlevnadstrategi?

Posted on 27 december, 2011, in Nätshopping, Rea. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Fy, jag hatar verkligen mellandags rean och dessutom slösar man ändå massa pengar fast än man tror man kommer billigt undan för visst slinker det ner ett och annat onödigt!

    Gilla

  2. Hallå där vännen! Låter ju smart! Har faktiskt inte nätshoppat så mycket kanske man ska testa!
    Kram Åke

    Gilla

  3. Hahahahahah nej för det ”urbota” dumma stod ju jag för🙂 MEN det var enbart för bytets skull!!

    Kram och ha en fin dag och nu ska jag ”nät-shoppa!!” ;9

    Gilla

  4. Ha ha ha…🙂

    Ja du jag minns inte riktigt hur många det var men kanske 100 st. =/ Riktigt roligt var det!🙂

    Gilla

  5. Jag ligger inne och är sjuk för tillfället, så det kan inte bli någon mellandagsrea på stan för min del.
    Dock hade jag ändå inte tänkt mig dit och trängas – liksom du vill jag slå ett slag för nätshopping!
    Jag har klickat hem lite grann under tiden jag varit sjuk och väntar nu ivrigt på paketen som kommer rulla in eftersom.😀

    Gilla

  6. kallegoeswriting

    Jag var aldrig på mellandagsrean iår, får sådan panik av att trängas med folk. Usch Usch.

    Gilla

Kommentera

