Träningsprogram – kom i form 2012

Gårdagens pass i gymet gjorde susen, det känns en aning stumt och stelt. Hela kroppen fick sen en lite genomkörare. Jag kör inte på högsta växel än, just nu kör jag en form av standard program som nästan alla kör och vist, det år inte ett dumt program. Du är ju styrketräning för hela kroppen och passar alla till en början. Men nu i helgen ska jag se om jag kan komma på två separata program att köra varannan gång och med fokus på olika muskelgrupper.

Tänkte på försöka lägga upp träningen såhär:
Måndag: Gym
Onsdag: BodyPump
Fredag: Gym

Så det är alltså gym-passen som jag själv ska få ordning på. Någon som har bra tips på upplägg? Jag är urkass på det här. Bra tips att tänka på, Någon?

Sovit lite dåligt som jag alltid gör natten efter ett träningspass. Men nu gör det ju inte så mycket eftersom det är helg. Då kan man få gå runt i sin lilla bubbel till en början och sakta vakna till liv. Lite värre när man ska vara pigg på jobbet : )

Nu är det helg!

Posted on 14 januari, 2012, in ACTIC, BodyPump, Helg, Styrketräning, Träning. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. kallegoeswriting

    Ser inte så dumt ut det där🙂

    Gilla

Kommentera

