Kom i form 2012

Kampen har bara börjat! Det är under den här rubriken som jag kommer skriva om min kamp på vägen till det bättre, om träning, kost och hälsa i det stora hela.

Veckans första träningspass har betats av. En tur till gymmet för att köra ben, biceps och axlar. Det var länge sedan jag körde lite mer fokuserat på några få muskelgrupper. Kändes bra, lite ovant, tog inte i för kung och fosterland. Därmed är det inte sagt att jag inte tog i, för nog kommer det kännas rejält imorgon, känner av lite redan nu…

20120116-202211.jpg</a
Inte jag på bilden…tyvärr…är något åt det hållet jag strävar…ett av mina ideal.

Latsidan slog till med buller och bång här i helgen och därför orkade jag inte göra två träningsprogram. Men jag har dom i tanken och utgick från det under kvällens pass. Funkade alldeles utmärkt.

Dags att ladda inför nästa delmål här i veckan. Det är Jockes BodyPump på onsdag, aldrig att jag kunde tro att det är så jobbigt, även med lätta vikter. Beror främst på att jag är lite otränad vad gäller muskler och i kombination med att jag tränat på det sättet förut. Så nu är det ladda som gäller, fylla på depåerna med BRA energi (vilket är min stora brist vad gäller träning…maten) och extra protein.

Om någon vill vara snäll och ge mig en PT i försenad julklapp så tas det tacksamt emot ; )

Härliga månda!g

Posted on 16 januari, 2012, in ACTIC, BodyPump, Gym, Muskler, Styrketräning, Träning, Träningsvärk. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. kallegoeswriting

    Skulle vilja se ut så där en dag🙂

    Gilla

Kommentera

