Lördagsmys

20120121-085436.jpg
Morgonmys med kaffe och DN i soffan, jag älskar min flock så mycket! Härligt med ”sovmorgon”, 8 tyckte kroppen att det var dags att kliva upp.

Posted on 21 januari, 2012, in Helg. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Det blev sovmorgon även här – men i morgon är det andra bullar😛

    Gilla

  2. Sv: Iknow.. Men önskar jag hade motiviationen just nu att träna..

    Gilla

  3. Jo antingen det eller så får man nöja sig med det ena och inte med alla bitar. Svårt det där men blir jag arbetslös kan jag tänka på 2 deltidsjobb men så länge jag har fulltidsarbete så får jag söka ett annat fulltid efter som det är svårt att få 2 deltids jobb exakt samtidigt.🙂

    Ja idag på gummet så sneglade jag in i träningsrummet där dem hade just bodypump. Visste inte att dem hade det på Lördagar så det ska jag nog testa en lördag tror jag.🙂

    Gilla

  4. Sov morgon kära bror det har jag inte haft sedans oktober .
    Hoppas att du, Mattias och Mille.Har det bra önskar vi och hundarna ifrån Sjostadens kennel.

    Gilla

  5. kallegoeswriting

    Skönt med sovmorgon🙂

    Gilla

Kommentera

