Hej mitt vinterland

…nu är jag här! Stora flingor dalar från skyn, klär omgivningen uti vitklädd vinterskrud. Morgonpromenaden blev till en riktigt mysig promenad

20120122-095539.jpg

Mille älskar snön, han studsar ut och blir alldeles tossig, skulle nästan tro att han vore valp på nytt. Nysnö, det gillar han…vår lille kille.

20120122-095839.jpg

Posted on 22 januari, 2012, in Dvärgtax, Mille, Promenad, Snö, Vinter. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Sv: Sedär ja.. Där var det vitt.

    Här snöade det med i går, eller snöblandat, men inget snö i dag som tur är. Jag hoppas skåne slipper snön i år..

    Gilla

  2. Ja någon gång får man unna sig men inte jag på ett tag iaf.🙂 Men jag fixar annat gott. Varje kväll får jag äta en halv kesella med lite vispgrädde och funlight. Hjälper mig mot mitt sötsug med. Men som du säger proteindrick hjälper ju med men det kanske blir lite tjatigt då man tar det efter träning. Jag har köpte mer vassleprotein nu för det börjar ta slut här hemma som vi tar här efter träning men jag har även köpt ett dietpulver som man kan ta vi andra tillfällen typ som mellanmål kanske innan träning. Jag är så dåligt på att äta, försöker bättre mig men märker flera ggr då jag ätit dåligt innan träningen att det blir jobbigare på träningen. Så det borde hjälpa med ett mellanmål protein innan kanske.

    Gilla

  3. kallegoeswriting

    Här så flyger det snöflingor hejvilt😉

    Gilla

  4. Ja … snö här också … kanske, kanske räcker det snart till en skidtur! Vilken charmig snögubbe förresten!

    Gilla

Kommentera

