Kom i form 2012

Ännu mera tillskott. Eftersom vi i denna lilla familj är superdåliga på att äta fisk så tryter det rejält på omega-3 här i kroppen. För att råda bot på det hittade jag den här lilla godingen:

20120122-154154.jpg
En kapsel om dagen, det är fina fisken det!

Den har dessutom innehåller vitamin e, som har följande underbara egenskaper:
Vitamin E medverkar vid syreförsörjningen till musklerna, motverkar ärrbildning och medverkar vid bildandet av blodkärl. Den har betydelse för immunförsvaret och fertiliteten.

Posted on 22 januari, 2012, in Hälsa, Kosttillskott, Muskler, Styrketräning, Träning. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Vi är med dålig på att äta fisk, vi äter ingen fisk alls.

    Gilla

  2. Och denna produkt köper man vart och den kostar?

    Gilla

  3. Ja du… man borde köpa sånna tabletter… Tack för påminnelsen!

    Gilla

  4. kallegoeswriting

    Den skulle man ta istället, så dålig man är på att äta fisk🙂

    Gilla

  5. Bra initiativ det där! Jag är rätt duktig på att äta fisk, älskar speciellt lax, fast kan inte alltid unna mig det så ofta som jag skulle vilja.
    Så jag käkar också tillskott, köpte nyss ”Multi-tabs Complet” som innehåller massor av nyttigheter.

    Svar: Ja jag söker så det knakar, har inte varit i närheten av något fynd än, men hittar jag någonting ska jag självklart visa upp skönheten.🙂

    Gilla

  6. Du är en inspiratör!

    Gilla

Kommentera

