Kom i form 2012

Ja, ikväll blir det riktigt kortfattat. Trött som en gnu, var inte träningssugen för fem öre, men det är ju som vi alla vet ingen ursäkt!

I gymet:
Ben
Biceps
Axlar

Så roligt var det😉

Hur går det för er?

Posted on 30 januari, 2012, in ACTIC, Gym, Styrketräning. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Det går väl hyfsat bra för mig, även om jag den senaste tiden har känt väldigt lite sug för träning.
    Jag var på gymmet i helgen och körde ben, men snacka om att vara totalt ofokuserad!
    Jag ville avbryta och gå hem, fast brist på träningssug är ju som sagt ingen ursäkt, så jag slutförde så klart passet.
    Jag förstår inte varför man blir så där grymt omotiverad ibland.
    Dessa gånger får man bara försöka bita ihop, och hoppas att nästa pass går bättre.

    Gilla

  2. Duktigt.. jag är så satans lat….

    Gilla

Kommentera

