Kom i form 2012

Hej vad det gick! Kvällens BodyPump gick grymt bra tyckte jag. Ökade lite vikt på alla momenten. Klart skönast var det på benlåten. Efter den första låten skakade benen riktigt när stången skulle läggas ner. Bicepslåten Var också en höjdare…shit va ont det gjorde på slutet. Men Jocke lyckades som vanligt krama det sista ur dom, tack så mycket.

Måste säga att det där magiska pulvret man ska ta 30-40 minuter innan träningen är riktigt bra. Lägg därtill också på 2 espresso i samma veva så snackar vi underverk! Trycket i musklerna och orken blir verkligen så mycket bättre.

Nu ska det bli spännande och se hur ont det kommer göra i morgon. Känner redan att låren kommer vara ett kapitel för sig. Nu är det dags för sängen, natti natti!

Posted on 1 februari, 2012, in ACTIC, BodyPump, Gym, Hälsa, Styrketräning, Träning, Träningsvärk. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Vad är det för magiskt pulver? Jag funderar på någon typ av proteinpulver men vet inte än vilken sort jag ska ha, jag vill ju gå ner i vikt av träningen men också komma i form…
    BodyPump låter grymt roligt, det måste jag testa någon gång sen.

    Gilla

  2. Jag kör för tillfället bara med proteinpulver, och har gjort så de senaste åren.
    Jag använde tidigare även kreatin, men tycker inte att jag märkte någon effekt av det.
    Jag tror jag måste gå till Gymgrossisten eller Budo & Fitness och fråga efter något magiskt pulver jag också.

    Gilla

Kommentera

