Fisk-spa

Afterwork med några härliga kollegor på fiskspa för att få pedikyr. Har aldrig provat på det, så det ska var en mycket spännande känsla. Mousserande vin, fisk-pedikyr och avslutande fotmassage. Härlig start på helgen! Det kittlades en hel del till en början, ungefär som om man stoppade ner fötterna i en hink med sockerdricka….det var en brusande/kittlande känsla. Man blir len som en barnrumpa om fötterna ; ) Det här var nog den bästa afterworken jag varit med om, det här måste göras flera gånger!

20120203-160508.jpg
Först fick vi fötterna och underbenen  tvättade.  Sedan fick vi knata runt i tofflor på vägen till ”akvarierna”.

20120203-160520.jpg
Sedan fick vi sakta doppa ner fötterna till de hungirga fiskarna som gnagde för fullt i cirka 20 minuter.

20120203-160530.jpg
Ett glas mousserande serverades under tiden som som fiskarna jobbade på.

20120203-160548.jpg
En skön fotmassage fick avslluta hela behandlingen.
Vi fick med oss en kräm i en liten bytta som vi skulle smörja på innan sängdags för bästa effekt av behandlingen.

Så…har ni inte prövat fiskpedikyr. Gå och gör det, jisses vad skönt det var för trötta fötter. Kan varmt rekommendera http://www.fiskpedikyr.se/
Till sommaren ska dom sätta igång med helkropps fiskpedikyr….är lite sugen på att pröva.

Posted on 3 februari, 2012, in Afterwork, Fiskpedikyr, Hälsa, Njuta. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. luktar du torsk nu bror. Ha ha ha

    Gilla

  2. Det där skulle jag vilja testa🙂

    Gilla

  3. Sv: Härligt med AW.

    Hade vart trevligt.
    Är gräsänkling jag med tills på tisdag då sambon kommer hem.

    Fiskpedikyr vill jag testa, men fotmassagen hade jag inte klarat av, jag har fobi för fötter och även mina egna fötter och inte ens sambon får röra dom.

    Gilla

  4. Det där har jag läst om en del på senare tid, skulle gärna testa.
    Speciellt helkroppspedikyr, det vore nog en intressant upplevelse.

    Gilla

Kommentera

