The human centipede

Kvällens film, ja, vad ska jag säga? ” Jag är grymt glad att jag inte åt den pizzan jag var lite sugen på. Matlusten liksom försvann medans filmen rullade på…

20120204-221547.jpg

Å jo, han är lika galen som han ser ut. Galenskapen lyser i hans ansikte… Mycket obehglig pensionerad kirurg som försöker sig på ett litet experiment” som innefattar att sy ihop tre personer till en ”mänsklig tusenfoting…

20120204-221658.jpg

Åså här har ni trailern…

Så nu väntar jag bara på uppföljaren…

Posted on 4 februari, 2012, in DVD, Film. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. verkar bra film.Vill se.rekomenderar du den?

    Gilla

  2. Åh fy den är så äcklig den där filmen😦 jag klarade av att se typ halva.

    Jag har lagt upp en recension av Svinalängorna nu.

    Gilla

  3. Svar: Ja, det kändes skönt att avsluta det ihärdiga letandet och istället få välkomna den bänk jag helst ville ha.

    Så, är det där en film du rekommenderar?😛

    Gilla

Kommentera

