Ett jävla tjatande

Jag är väl medveten om tjatet här på bloggen kring ”kom i form 2012”. Men nu blir det skriverier om lite annat för att det inte ska bli så tjatigt och tröttsamt för er ; )

Mannen är ute och far för jobbets räkning och det är så tomt i sängen. Visserligen är ju Mille i sängen också, men det är ju inte riktigt samma sak…

Får helt enkelt roa mig på annat sätt. Då är en bok bra att ta till. Precis i detta nu ska jag börja på en ny bok. Det är Jens Lapidus ”Livet deluxe” som ska läsas. Med tanke på att jag sträckläste hans tidigare böcker ”Snabba cash” & ”Aldrig fucka upp” så hoppas jag på att den här boken är minst lila bra.

Har någon av er läst den?

20120208-224703.jpg

Posted on 8 februari, 2012, in Böcker. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

