Kom i form 2012 – Sötsug & BodyPump

Så har då onsdagskvällen börjat lida mot sitt slut. En tröttsam dag idag, kanske kan bero på att kroppen detoxat sig på socker ett par dagar nu. Känns riktigt bra, har inte haft några som helst problem att välja bort skorpor, fikanröd och annat sött. Kanske ligger nå’t i att alla proteinmellanmål jag tar håller tillbaka suget. Nu har det ju dock bara gått några dagar in på mitt försök till att deffa, så det kan ju ändra sig framöver.

Kvällens pass var som vanligt på onsdagar BodyPump. Får väl säga att det gick trots tröttheten. Den befarade träningsvärken från spinningen i går uteblev. Ett viktigt kom ihåg för min egna del; plocka av vikt på biceps på nästa BodyPump När jag blir för trött mot slutet av den delen så kopplar jag bort den spända magen och låter inte armarna göra jobbet, utan jag häver upp stången med hjälp av fel muskler. Ajabaja, fick en tillsägelse av ledaren.

Lunchlådan är fixad; skivad kalkon, keso och morötter. Enkelt men riktigt nyttigt och gott!

Posted on 8 februari, 2012, in ACTIC, BodyPump, Deffa, Lunch, Träning, Träningsvärk. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

